Mogyoród Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testülete
a muzeális intézményekről, a nyilvános könyvtári ellátásról és a közművelődésről szóló 1997. évi CXL. törvény 94. § (3) bekezdésében, valamint a kulturális intézményben foglalkoztatottak munkaköreiről és foglalkoztatási követelményeiről, az intézményvezetői pályázat lefolytatásának rendjéről, valamint egyes kulturális tárgyú rendeletek módosításáról szóló 39/2020.(X.30.) EMMI rendeletben foglaltak alapján
pályázatot hirdet
a Juhász Jácint Művelődési Ház-Könyvtár intézményvezető (igazgató) munkakör
betöltésére.
A munkaviszony időtartama: határozatlan idejű munkaviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A vezetői megbízás időtartama: A vezetői megbízás határozott időre, legfeljebb öt évig tartó időtartamra szól.
A munkavégzés helye: Juhász Jácint Művelődési Ház-Könyvtár székhelye: 2146 Mogyoród, Dózsa György út 25., telephelye: Falumúzeum 2146 Mogyoród, Templom út 8.
A munkakör megnevezése: intézményvezető (igazgató)
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
A közművelődési szakember munkakörű Mt. szerinti jogviszonyban alkalmazott ellátja az intézmény vezetésével kapcsolatos feladatokat. A jogszabályokban, a helyi közművelődési rendeletben, az intézmény Alapító Okiratában és a Szervezeti és Működési Szabályzatában meghatározottak szerint felelős az intézmény költségvetési gazdálkodásáért, a szakszerű és törvényszerű működtetéséért, a közművelődési alapszolgáltatások biztosításáért.
Díjazás és juttatások:
A díjazás és juttatások megállapítása a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény, valamint Mogyoród Nagyközség Önkormányzata vonatkozó költségvetési rendeletének vonatkozó rendelkezései figyelembevételével a felek megegyezése alapján történik.
Pályázati feltételek:
Integrált intézmény lévén közművelődési intézményi területen
-
felsőfokú végzettség és közművelődési szakképzettség vagy nem szakirányú felsőfokú végzettség és felsőfokú szakirányú szakképesítés
-
végzettségnek, szakképzettségnek vagy szakvizsgájának és egyben az intézmény alaptevékenységének megfelelő feladatkörben legalább öt éves szakmai gyakorlat
-
kiemelkedő szakmai vagy szakirányú tudományos tevékenységet végez,
vagy
települési könyvtári területen
-
szakirányú felsőfokú végzettség és szakképzettség
-
végzettségnek, szakképzettségnek vagy szakvizsgájának és egyben az intézmény alaptevékenységének megfelelő feladatkörben legalább öt éves szakmai gyakorlat
-
KER szerinti B2 szintet elérő idegennyelv-ismeret
továbbá
-
államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó, legalább 120 órás képzés igazolt elvégzése, mentesül a képzés elvégzésének kötelezettsége alól, aki jogász vagy közgazdász szakképzettséggel rendelkezik, vagy a képzést az intézményvezetői munkakör betöltését megelőzően elvégezte, és azt okirattal igazolja
-
magyar állampolgárság
-
büntetlen előélet, valamint annak igazolása, hogy nem áll a tevékenység folytatását kizáró foglalkoztatástól eltiltás hatálya alatt
-
cselekvőképesség
-
vagyonnyilatkozattételi eljárás lefolytatásának vállalása a megbízást követően.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
-
fényképpel ellátott – a jogszabályban meghatározottak szerinti legalább öt év szakmai gyakorlatot igazoló – részletes szakmai önéletrajz;
-
az intézmény vezetésére vonatkozó, szakmai helyzetelemzésre épülő részletes szakmai-vezetői program, fejlesztési elképzeléssel;
-
a végzettséget igazoló okiratok másolatai;
-
államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó 120 órás képzés elvégzését igazoló okirat, ennek hiányában nyilatkozat arról, hogy megválasztása esetén a képzést két éven belül elvégzi;
-
3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány a foglalkozástól eltiltás hiányára is kiterjedően;
-
a pályázó adatkezelési nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagot a pályázat elbírálásában részt vevők megismerhetik, és a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;
-
nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalásáról;
-
nyilatkozat arról, hogy pályázatának nyilvános ülésen történő elbírálásához hozzájárul-e, vagy kéri zárt ülés tartását;
-
nyilatkozat összeférhetetlenségről (Mt. 211. §).
A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető. A munkáltató 3 hónap próbaidőt köt ki.
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. január 6.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Trabalka Szilvia polgármester nyújt, a +36-28/540-716 telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
A pályázatot Mogyoród Nagyközség Polgármesterének címezve kell postai úton vagy személyesen benyújtani:
-
Postai úton a pályázatnak Mogyoród Nagyközség Önkormányzata címére (2146 Mogyoród, Dózsa György út 40.) – „Juhász Jácint Művelődési Ház-Könyvtár igazgatói pályázat” megjelöléssel – történő megküldésével;
-
Személyesen a pályázatnak zárt borítékban „Juhász Jácint Művelődési Ház-Könyvtár igazgatói pályázat” megjelöléssel, a Mogyoródi Polgármesteri Hivatal titkárságán (2146 Mogyoród, Dózsa György út 40.) történő benyújtásával.
A pályázat elbírálásának módja, rendje, elbírálásának határideje:
A pályázatokat a kulturális intézményben foglalkoztatottak munkaköreiről és foglalkoztatási követelményeiről, az intézményvezetői pályázat lefolytatásának rendjéről, valamint egyes kulturális tárgyú rendeletek módosításáról szóló 39/2020. (X. 30.) EMMI rendelet alapján összehívott szakmai bizottság véleményezi.
A pályázat elbírálására jogosult Képviselő-testület a bizottság írásba foglalt véleményét mérlegelve a vezetői megbízás létesítéséről (munkaviszony létesítéséről) a pályázati határidő lejártát követő hatvan napon belül dönt.
A pályázati kiírás közzétételének helye, ideje:
Mogyoród honlapján – https://mogyorod.asp.lgov.hu/ 2024. november 28.
https://kozszolgallas.ksz.gov.hu/
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a https://mogyorod.asp.lgov.hu/ honlapon szerezhet.
A személyes adatok kezelője: Mogyoród Nagyközség Önkormányzata, Mogyoródi Polgármesteri Hivatal.
Az adatkezelés célja: a tisztségre megfelelő pályázó kiválasztása.
Az adatkezelés jogalapja: EU 2016/679. számú rendelet 6. cikk 1.) bekezdés a) pontja alapján az érintett magánszemély hozzájárulása.
Az adatkezelés időtartama: a sikeres pályázó kiválasztását követő 8. munkanapig, ezt követően a sikertelen pályázati anyagok visszaküldésre kerülnek. A személyes adatokat megismerő személyek köre: a pályázati kiírás technikai megvalósításában közreműködő köztisztviselők, illetve a pályázatról döntő személyek.
Egyéb tájékoztatás: a pályázó kifejezett nyilatkozatában visszavonhatja pályázatát, kérheti személyes adatai törlését, illetve megtekintheti a részletes adatkezelési tájékoztatót.
A Képviselő-testület fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot eredménytelenné nyilvánítsa.