Hírek

Elérhetőségek

Igazgatási szünet a Polgármesteri Hivatalban

Tárgy: Tájékoztatás igazgatási szünetről

 

Tisztelt Mogyoródi Lakosaink! Tisztelt Ügyfeleink!

 

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy Mogyoród Nagyközség Önkormányzata

2025. augusztus 13-tól 2025. augusztus 19-ig

igazgatási szünetet rendelt el, amelynek ideje alatt a Mogyoródi Polgármesteri Hivatal zárva tart, az ügyfélfogadás szünetel

Haláleset anyakönyvezése céljából, amennyiben bármely okból sürgős, akkor az anyakönyvvezető elérhető hétköznap 8:00 és 11:00 óra között a 06/30-663-9803-as telefonszámon. 

 

Az igazgatási szünet előtti utolsó személyes ügyfélfogadási idő:  

2025. augusztus 11. (hétfő): 08:00 -18:00 (12:00-13:00 között ebédszünet)

 

Az igazgatási szünet utáni első személyes ügyfélfogadási idő:

2025. augusztus 25. (hétfő): 08:00 -18:00 (12:00-13:00 között ebédszünet)

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy természetes személy ügyfeleinknek a kérelmek személyes, papír alapú benyújtására az igazgatási szünet kezdetéig az Ügyfélszolgálati Irodán lehetőség van. Az igazgatási szünet idején mind a papír alapú, mind az elektronikus úton küldött küldemények átvétele is szünetel. 

 

Köszönjük szíves megértésüket és türelmüket!

 

Tisztelettel:

 

Mogyoródi Polgármesteri Hivatal