Tárgy: Tájékoztatás igazgatási szünetről
Tisztelt Mogyoródi Lakosaink! Tisztelt Ügyfeleink!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy Mogyoród Nagyközség Önkormányzata
2025. augusztus 13-tól 2025. augusztus 19-ig
igazgatási szünetet rendelt el, amelynek ideje alatt a Mogyoródi Polgármesteri Hivatal zárva tart, az ügyfélfogadás szünetel.
Haláleset anyakönyvezése céljából, amennyiben bármely okból sürgős, akkor az anyakönyvvezető elérhető hétköznap 8:00 és 11:00 óra között a 06/30-663-9803-as telefonszámon.
Az igazgatási szünet előtti utolsó személyes ügyfélfogadási idő:
2025. augusztus 11. (hétfő): 08:00 -18:00 (12:00-13:00 között ebédszünet)
Az igazgatási szünet utáni első személyes ügyfélfogadási idő:
2025. augusztus 25. (hétfő): 08:00 -18:00 (12:00-13:00 között ebédszünet)
Tájékoztatjuk Önöket, hogy természetes személy ügyfeleinknek a kérelmek személyes, papír alapú benyújtására az igazgatási szünet kezdetéig az Ügyfélszolgálati Irodán lehetőség van. Az igazgatási szünet idején mind a papír alapú, mind az elektronikus úton küldött küldemények átvétele is szünetel.
Köszönjük szíves megértésüket és türelmüket!
Tisztelettel:
Mogyoródi Polgármesteri Hivatal