A Zöld Híd Zrt.(hulladékszállítást végző közszolgáltató) az alábbi tájékoztatást küldte meg Önkormányzatunknak.
"Tájékoztatjuk Önöket, hogy Társaságunk telefonrendszere átalakítás alatt van! A kétszeresére nőtt a hulladékszállításban ellátott településeink száma, az elmúlt időszakban további települések csatlakozása miatt a telefonrendszerünk kapacitása nagy kihívások elé állítja társaságunk dolgozóit! Fentiek miatt, ügyfélszolgálatunkra napi szinten jelentős számú megkeresés és bejelentés érkezik. A folyamatos telefonos megkeresések miatt túlterheltek vonalaink. A beérkező hívások ügyintézőhöz történő kapcsolása is csak abban az esetben lehetséges, amikor a vonal szabad. A kapcsolásig nem azt érzékelik ügyfeleink, hogy foglalt a vonal, hanem kicsörög. Ügyfeleink ebből azt érzékelik, hogy nem fogadjuk a hívásokat!"